Utflykt till Halmstad =)

Idag har jag varit ner och plaskat.
Kristina (tror jag hon heter) sa att imorgon skulle hon knacka på min dörr när dom skulle gå så jag kunde vara med dom ist för att plaska själv när dom gått.

Åkte med Gunilla (en annan) & Kristina till Halmstad.
När vi kom in i Halmstad så var vi helt inne på att leta efter polisstationen så vi satt och kollade, pratade och Gunilla körade. Ett , tu, tre så körde en bil ut rakt framför oss. Alla tänkte tyst: Vilken jävla idiot! Sen tittar jag upp på trafikljuset och ser att det är Gunilla som kört mot rött!!! HAHAHA!

Väl framme så var vi inne i en musikaffär. Så liten ut när man kom in och tänkte: det var minsann en lite butik med lite saker.
Gunilla skulle ha en uckelele till sitt barnbarn och killen som jobbade där sa: Kom med mig här! DÅ förstår ni, kommer vi i ett rum till där det hängde MASSOR med olika saker på väggen, för att sedan försätta nedår och upptäcka att där var ett hav med oilka instrument.
Jag & Kristina började spela lite och röra på höfterna..Skitkul var det! Dom är verkligen tokhärliga!!!

När köpet var klart gick vi vidare. Kollade lite butiker och folket. Tokmycket folk på uteserveringarna.
Kändes som om man var på semester!

Kan säga att dom två-tre timmarna vi var iväg, räckte och blev över. Jag var HELT slut när jag kom hem. Är fortfarande tröttaren tröttast och mer än det!!!

Ska träffa dom andra halv åtta för att äta räkmackor. Eller inte jag för jag gillar inte d så mycket, men man kan ju göra sälle.
Men efter det blir det kladdkaka och det gillar jag.

Robinson ikväll med och Jag vet vad du gjorde förra lördagen, för er som inte visste det.

Nu orkar jag icke skriva mer.

Fridens liljor!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Alltså en givande dag glada Anneli.

Kram på dej.

2009-04-25 @ 22:42:50
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0