80-talet

Här sitter jag i min lilla skrivarhörna och lyssar på väldens bästa musik: 80-tals.
Jag känner att det liksom rycker i mina kroppsdelar i mellanåt. Kan inte ro för det. Dom lever sitt egna liv och jag myser av varje sekund.

Idag har det inte hänt många knop, men några.
Jag har varit hos min broder och passat Malou, som iofs sov när jag kom och när jag gick), och Victor.

Victor han visade mig lite olika karatetrick med sin sackosäck,som han själv hittat på.
Sen fick jag honom till att massera min nacke och skuldra. Hur söt är inte han då? URSÖT!
Vi pratade lite om allt möjligt, sen var det läggdags för honom.
Kurade ner mig i deras gosiga soffa och sappade på tv:n.

Oscar (den äldsta av barnen) hade varit på innebandy turnering hela dagen. Frågade hur det gått och han svarade trött: Vi kom på delad tredje plats. Skit bra ju! Stolt faster=)
Hela familjen tränar karate. Annika, Oscar & Maolu går i nybörjar gruppen och broder & Vicke gruppen över dom.

När jag var yngre så tränade jag också karate. Vet inte varför jag slutade. Jag provade på dom flesta sporterna, men fastade väl mest för fotboll och innebandy.
Fast vollyboll, friidrott och simning var också roligt. Pingis testade jag med på och bla bla bla....

Hittade 80-tals skivan hos min bror och frågade Annika om jag fick låna. Klart!
Så på lördag blir det 80-tal och sen på karaoken är det nog schlager låtar. Minns faktiskt inte, för det är Sara, så klart, som har dom.
Kommer bli askul. Vet inte om killarna kommer gilla det, men tjejerna göra iaf.

Har fixat fler stolar nu. Min bror hade 5 st som Annika körde hem till mig. Ja hon körde mig också hem. Bara att tacka och ta emot för den lilla biten jag gick så fkkade sig knät med en gång. Får väl fixa en protes *haha*
Finns ju fina nu såg jag. Ska tydligen fungera bra. Det sa iaf 80-åriga Getrud i tidningen.

Sara var här innan en snabbis. Hon ska ju shoppa till mig på onsdag när hon ska till Ullared.
När hon kom in så var hon full i fan. Hon prata om att det skulle bli en suprise och jag skulle inte vara nyfiken.
Sa dock till henne INTE hitta på skit på natten, men både hon och jag tänkte fel.
Vi får väl se vad dom kommer att göra för hyss.
Man fyller ju bara 35 en gång. Bara skoj om dom göra något bus, men man vet aldrig med henne. Hon är lurig den.
Hon är inte ensam. Hon har kumpaner med sig. Jag håller ögonen på Er *s*

Åh vad jag längtar till lördag. Ska blir så roligt.
Börjar ju med en del förberedelser redan på fredag.
Fan vad skoj det blir! Trångt men skoj.

Nu ska jag hoppa i bingen och somna med ett smile. Känner mig verkligen helnö(ö)jd.
Egentligen skulle jag kunna ställa mig och bara sjunga med och dansa järnet. Skivan är verkligen svingrym.

LÄNGE LEVER 80-TALS MUSIKEN!!!!
*tell it to my heart, tell  i am the only one*
*Never gonna give you up, never gonna let you down* 
Det var dom som spelade nu

Yeah...här diggar vi järnet =)

Natt natt, xo xo xo

Kommentarer
Postat av: Erika

Klart 80 talet hade de bästa av ALLT!!!

2009-02-23 @ 00:04:55
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anneli

ASBRA!!! Jag diggar och skulle lätt kunna ställa mig upp o shaka röv lite s

Men det går ju inte..

2009-02-23 @ 00:08:51
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Sabina

japp d e d allt..fast d finns ju två stycken..

2009-02-23 @ 10:06:12
URL: http://ansaha.blogg.se/
Postat av: Piddor

Indeed.... ;) Bra i hammaren blir man på lördag!! längtar osså..;)

2009-02-23 @ 11:39:42
Postat av: spiderchick

var 6e vecka eller OFTARE ja, städar jag min lister =)

2009-02-23 @ 15:20:10
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sabina: Jasså, visste jag inte. E d olika för hur mkt pengar man har? En för låg inkomstare och en för hög? Haha

2009-02-23 @ 19:30:25
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja du Piddor,det kommer bli asroligt! Synd bara att vi inte e på samma ställe.Hade varit askul om Ni kommit dit.Blir ju roligare för er efter jag är där,haha

2009-02-23 @ 19:31:43
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anneli

Spider: tycker du är jätteduktig=)

2009-02-23 @ 19:32:09
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0