Är det på riktigt?

Satte och läste i Alex blogg och läser detta inlägg. Men är poliserna verkliga eller? Tror dom att dom får bete sig precis hur FAN dom vill? Sjuk jälvar rent ut sagt.
Det handlar om barn och deras bus. Vad har man inte gjort när man var lite liksom?! Skriv en kommentar vad Ni tycker!

Sätt dem på gatan! Sparka dem åt helvete!

tors, 05 feb 2009 09:27

Jag ser på nyheterna. Det är rättegång i Malmö och polisen har lämnat in en videoupptagning inifrån en polisbil som bevismaterial mot några stenkastande busungar. På videon får man höra polismännen disikutera med varandra. Polisen tänkte kanske inte på det. Den ena polisen kallar de unga invandrarna för "blattarjävar". Den andra hummar och säger "apajävlar". De talar vidare. Kommer överens om att det bästa vore att göra de där människorna sterila och konstaterar att när de får tag på de här invandrarna ska de slå dem så att de inte längre kan stå på benen.

Jag fylls av en helig vrede.

Liknande saker har hänt förut och då har ärendena försvunnit i utdragna rättegångar där poliserna kommit undan med varningar och uppsträckningar. Det räcker inte. Om det finns minsta karaktär hos polisledningen så sparkar man de här två idioterna omedelbart. Alltså jag menar: nu. Gå ut med det till TT, så att de får med det i tio-nyheterna. Sätt dem på gatan. Sparka dem åt helvete.

Allt annat kommer göra mig övertygad om att hela polismakten genomsyras av den här vidriga invandrarhatarmentaliteten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0