Dagarna som gått

Som Ni fattat har jag varit sjuk, ont i halsen och massa smärta i min kropp.
Men nu mår jag bättre och är hemma igen.

Dagarna som gått så har jag varit hos mina föräldrar ju eftersom Theo är kvar här i Sverige. Först för min syster och Theo var där. Har även varit och hälsat på farmor.

Vad har hänt? Inte så mycket faktiskt.
I lördags kom min brorsson Oscar. Han var med  mamma, pappa och Theo och badade.
När dom kom hem så låg jag ju nerbäddad, men pågarna kom in på rummet och hade dansuppvising för mig. Då piggnade man till lite. Som jag skrattade.
Theo han shakade rumpa som bara den och Oscar skulle vara robert.

På söndagen skulle Oscar spela innebandy match i Klippan, men så klart kunde jag inte följa med.
Men dom vann med 8-3 i alla fall och Oscar hade gjort ett mål. Theo tyckte det var jätteskoj att titta på innebandy.

Idag så vaknade jag med en härlig migrän. Pratade lite med ulrik och sen bäddade jag ner mig igen och vaknade till liv typ 13-tiden.
Theo ville följa med mig hem, så vi började packa och pappa gjorde våfflor.
Theo skulle själv hälla på socker, så Ni kan tänka Er hur det slutade.

Tog bussen hem, gick till affären, hem och åt kyckling med pasta, som Theo beställt.
Han spelade lite medans jag städade upp här. Det tog sin tid för han kallade på mig typ varannan minut.
Kollade på tv, fikade lite kvällsmat, titta på tv igen, åt lite frukt, tittade på tv igen, busade och sen somnade han gott i soffan.
Nu ligger han och gosar och sussar så gott. Skulle kunna äta upp honom för han är så himla söt.

Detta var allt för denna gången.

Tack Bettan för ditt recept på krya-på-dig-te!

Lite foto kan jag bjuda på!

Här är en busig Theo som hade gjort din egen säng. Han trillade dock ner hela tiden. Det var nämligen mellan soffan och väggen, där vi lagt soffans kuddar =)


Theo fotar moster


Åh igen. Han tyckte det vart kul!


Stop it now!


Så här mys hade vi det idag =)


Kram och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0