Fixardagen

Vaknade faktiskt i relativ normal tid idag. Tidigare än vanligt. Kanske kan bero på att jag la mig innan 12-slaget igår.

Gick ut och började tvätta, kollade tv.
Sara kom så vi åkte och handlade det sista till lördag och var och solade.
Om dom hade nya rör? Oh yes
Om jag bränt mig? Oh yes
Likar en tomat, dock lite svagare röd, i ansiktet och bröstet.

När jag kom hem så började jag rymma undan, städa, fixade in bord och stolar, fortsatte att tvätta.

                                                                      

Nu ikväll så gick jag hem till min bror. Fick låna en skiva (mp3-format) av Annika (svägerska) med nästan 1000 st 80 tals- låtar.
Har nu suttit och snbb lyssnat genom om.
När jag gjorde det så började det rycka i min kropp och tills slut fick jag rulla ner i tv-rummet (även sovrum) och sen shakade jag loss som attans.
Nästan så jag skrattade åt mig själv.
Shakade så nu får jag snällt sitta med knäskydd och vara still. Dansade loss så jag fick ont i mitt redan onda,pajade knä.
Men vad gör man inte?
                                                                           
1983 var där några bra låtar.
1984 likaså.
1985 ägde.
1986 var också ganska bra.
1987-88 var lite bättre.
1989 kände man igen många låtar. Väldans bra!



Synd att jag inte kom på det innan så kunde jag haft en 80-tals fest. Alla skulle klätt ut sig.
Då hade jag nog bjudit in betydligt fler folk och hyrt en lokal.
Hade varit skitskoj ju!

Imorgon blir det att skala potatis. Fick 8-10 kg av mina föräldrar, men så mycket lär jag INTE skala.
Trodde Robin skulle komma till mig så jag kunde fåt hjälp utav honom. Mina händer klarar ju inte det.
Finns ingen som kan hjälpa mig så jag får väl tvinga mig igenom det. Risken är ju att jag antagligen inte kan röra fingarna på lördagen.

Nä nu ska jag slänga mig i bingen och läsa.

Vi hörs av!
xo xo xo

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hahahaha, så brukar jag med göra, dansa loss sen får man titta sig omkring så ingen ser en. St Lars på stuts lixom! :o)

2009-02-27 @ 09:29:34
Postat av: Anneli

Haha,ja..Antingen får man stå på dass lr rulla ner i stora rummet o shaka röv som fan! Då ser ju ingen

2009-02-27 @ 23:50:10
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0