Haha

Två invandrare Ibrahim och Masoud kommer gående nedför gatan i Malmö och får se en reklamskylt "Vi förvandlar Er till vanliga vita svenskar för 99 kronor"
Ibrahim säger då till Masoud:
- Det borde vi prova!
- Men jag har bara 98kr!
svarar Masoud
- Inga problem. Jag har en hundralapp. Jag går in först, så kan du få växlen sen!
   Efter 5 minuter kommer Ibrahim ut med et vitt skinn, blont hår och blåa ögon.
- Jävla coolt. Ge mig växelpengarna! säger Masoud
   Ibrahim tittar högdraget på Masoud och svarar:
- Skaffa dig ett jävla jobb blattejävel!

Kommentarer
Postat av: haha

Ja du vad säger man ,jo den var bra,,,hahaha

2009-02-20 @ 15:45:04
Postat av: Anneli

Ja den var bra. Mamma skickade den till mig,haha

2009-02-20 @ 16:50:57
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0