Helium

Man hör inte det så jättemycket, tyvärr!

När jag bodde i London, så jobbade jag på restaurang/bar.
En kväll skulle vi ha eller hade haft jippo, minns inte så noga, men då hade vi en helium cylinder (?) som vi använder för att blåsa upp ballongerna med.
Klart att vi började dinga oss med den. Andades in massa och sen spexade vi.Skrattade så vi höll på att kissa på oss.
Grejen var den att jag tog in för mycket, kände att allt börja snurra för att några sekunder senare vakna upp på golvet.
Det var rätt obehagligt. Dom andra trodde jag skojade med dom, men det gjorde jag icke.

Kan då också säga att jag har inte gjort det sen dess. Det blev liksom för mycket att det "goda"


 Rolig mamma

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0