Linn 30 bast

Bättre sent än aldrig, eller vad säger Ni?

Kvällen började med att jag gick hem till Anna & Markus för att kolla deras lilla underverk, Ella, och träffa Nova. Underbara barn! Så söt hon är. Inte det minsta blyg.
Ella var hur söt som helst och så liten så liten.

Sanca skulle hämta mig lite innan festen började. Kan då meddela att den började kl 19 och Sanca kom och hämtade mig 18:30.
Jag hade PRECIS kommit in och satt mig på stolen, så ringer hon.
Ja, jag hann ju träffa dom en kortis i alla fall.

Sanca och jag körde bort där festen skulle vara och gissa vem som vart första bland gästerna. Rätt , VI !!! Förutom dom som hjälpte Linn, dom var ju där först.

Som vanligt kan inte folk klockan, men men. Brukar ju blir så.
Maten: var utsökt
Brödet: (som jag även fick med mig hem) var mycket gott 
Gästerna: Jodå dom var trevliga, vissa dryg-packade, andra asroliga, annars så var allt helt ok.

Linns mamma, Sanne, var ju bara så jävla underbar. Ja, hennes man Niklas också.
Där är verkligen drag i dom.

Vi lekte "JAG HAR ALDRIG".
Seriöst jag dog där ett par gånger. Speciellt på vissa saker som Sanne drack på. Niklas satt och såg ut som ett frågetecken, Linn och Noah (lillebror) skämdes så dom visste inte var dom skulle titta. Speciellt Noha som satt mellan mamma & pappa.
Fattar inte varför den leken ALLTID kommer in på sexbiten, men roligt var det.

Klart så urartade leken och alla flabbade på som fan.
Sen var det dans. Hahaha!
Där var ju Linns mamma & Niklas radarparet igen.
Känns som dom två ägde festen.

Lite synd att det var så många som gick hem så tidigt. Jag menar , man fyller ju bara 30 år en gång.
Men vad jag hörde när jag åkte hem så hade där varit en jävla efterfest.


                                     FÖDELSEGRISEN, LINN 30 =)


                                                                                                             
       
                                       
       

    

         


Så har vi lite filmer:


Här håller Sanne tal för sin dotter om hennes uppväxt



Sanne & Niklas "dansar loss"



Erika flippar lite för Sanca



Tack för en trevlig kväll, Linn!

Kissi Kissi

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack själv, gumman!! Synd att det är så himla mörkt! =) puss

2009-02-04 @ 01:51:59
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Erika

Hahahaha va fan sysslar ja med??!!

2009-02-04 @ 10:20:10
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0