Lördag

Vaknade som vanligt sent.

Hade en sån härlig dröm. Jag träffade en riktigt snygging i drömmen. Tyvärr så försvann han bort, så jag fick leta upp honom, men hamnade hos hans släktingar i stället.
Sen vaknade jag så klart.
Varför känner man sig kär efter en sång dröm?

Jag trotsade halsflussen ordentligt idag och åkte och badade.
Vet att det inte är bra, men ville säga hej då till min syster och Theo.
Dom reser nu ikväll.

Jag och Theo busade super mycket i vattnet. Han är helt underbar.
Min kusin var också där, så Theo busade med honom och hans kompisar. Han är en lite tuffing den där Théodore.

Tydligen så ska man tvätta sig innan man går in vattnet, så behöver man inte göra det efter.
Om man är smutsig så gör smutsen att man luktar klor.

När jag är på vattengympa med reumatiker förbundet, så tvättar man alltid sig innan, men luktar lik förbannat asmycket klor efter.
Skumt!
Har kanske med graderna i vattnet att göra. Fast i Klippan var det också en varmvatten bassäng.
Strunt samma!

Fick ett ryck när jag kom hem och började sortera mina lådor och garderober.
Man får ju inte plats med det man vill har där för jag har typ 3 stycken små garderober.
Jag får sortera och sen gå ut i förrådet och lägga det som jag inte använder just nu, sen får man gå ut och hämta när det är läge för användning igen. Lite jobbigt!

Hyresvärden snackade om att jag skulle få en gå-in-garderob, men som vanligt är det mycket snack och lite hockey.
När jag frågade igen hur det blev, då sa han att det inte gick.
Jag vet att det går för där har varit en dörr in till mig som dom bara murat igen. Så där kan man öppna igen.
Göra en lite vägg innan proppskåpen och vips så har jag en go-in-closet. WOW!

Så kan man slänga in motions cyklen där, när man inte anväder den samtidigt som man får mer utrymme i lyan.
Antar att jag kan fortsätta drömma. För det lär väl inte bli av, vilket är synd för min del! Men om jag fjäskar lite för honom så kanske det går, haha!
Men det vill jag ICKE!

Kvällen i dag händer det nada på. Ska laga mig lite lax och ris och sen bara slöa vid tv:n.
Kanske kolla melodifestivalen och sen Wallander.

Ha det bäst!

Kissi kissi

Kommentarer
Postat av: spiderchick

klart man käkar med bestick på maccen! =)

2009-02-07 @ 19:45:53
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0