Min alldeles egna Elias <3

Det är sant!
När jag kom ut i köket så satt han där ute i snön och tittade in på mig. Jag bestämde mig för att gå ut till honom.
Frågade om jag fick ta ett kort och det fick jag.
Han berättade att han hade blivit sänd hit för att vakta och vaka över mig.
Ärligt talat jag bara dog. Hur gulligt är inte detta liksom?


Han ser väldigt glad ut!
Elias har inga armar utan vingar som han fäller ut när han ska förflytta sig.
Tänkte om Ni undrar var hans armar och så är.


Efter ett tag skulle jag göra något i hallen och då upptäckte jag att då satt han på den sidan och vaktade vid min ytterdörr.
Så söt han är som vaktar mig och mitt boende för obehöriga.
Ja, idag är man inte säker någonstans.


Ser Ni att han ser mäkta stolt ut när han står här och vaktar?!
Visst är han söt! Min egen lille bodyguard Elias.


Jag är också rätt stolt över min nyfunna vän/bodyguard Elias.
Vilket leende han har =)


Ser Ni som han tittar på mig? En riktig bodyguard släpper aldrig blicken på den han vaktar!!!

Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Linn

STÖRD!!!! hahahaha

2009-02-20 @ 17:03:59
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Så säger man verkligen inte till en vän Linn!!!! Skäms på dig!

2009-02-20 @ 17:41:29
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: moster

Förlåt men ibland kan man undra hahaha (skoja)

men jag tycker om dig som du är

2009-02-21 @ 00:07:44
Postat av: Anneli

Hahaha...det är tur man har vild fantasi och bjuder på sig själv

2009-02-21 @ 00:12:21
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0