Mitt eget Let´s Dance

Beställde pizza, gick och hämtade den med grannen, sen gick vi hem till var och en.
Precis innan Let´s Dance så kom hon in. Kollade Let´s Dance.

Vid halv nio började festen hos grannen. Klart man måste in och kolla läget. Spexa lite.

Anneli öppnar dörren.
Gör min dans.
Går ut och stänger dörren.                                                                                     
                                                                                                  


Om dom undrade vem jag var? Yes!
Gick in efter vi sett Morgans poäng och då blev det lite fler danser. Man måste bjuda på sig själv.
Körde mitt eget Let´s Dance. Tess var med lite grand.
Det var försökt till samba. Gick sådär. Lärde mig dock att verkligen "shaka arse".           
Sen var det ju tecno. Det gick ju betydligt bättre. Riktigt jälva skitbra faktiskt.
Efter den så var det mest röra på höfterna.                                                                           

Mina poäng var rätt okej. Fick komma tillbaka till nästa fest. Tror jag!

Petra tog en jädrans massa kort. Lär ju komma upp på Ansiktsboken om jag känner Petra rätt.

Nu sitter jag här hemma, kolla Nyheterna och känner verkligen att jag lever. Det är gött det!!!

Angående Let´s Dance, det riktiga. Morgan is the man!!! Han äger verkligen! Go Morgan, Go Morgan!
Tycker fan om Carl Jan och Bettan! Dom har ju faktiskt blivit bättre.
Magnus gillar jag också. Han är väldans duktigt.
George Scott är ju inte speciellt duktigt, fast jag tror inte jag hade gjort det bättre.
Åh sötaste Mojje var med på tv:n.. Han är ju bara så söt =)

Nu kilar jag!
Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det lät som en toppenkväll!

Synd att jag missade den:)

2009-02-07 @ 11:49:56
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Festen blev inte så längvarig för mig. Kanske 10-15 min, sen tog tanten ut sig,haha.

Du är välkommen med nästa gång.

2009-02-07 @ 18:37:41
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0