Primer día de la semana

Dagen började som vanligt att kroppen bestämde när den var redo att gå upp.
Blev till och med att jag låg i sängen och kollade tv en bra stund innan den behaga att sluta känna som betongklumpar.

Men sen blev det fart på den!!!
Jag städade. Tyckte att den sög dåligt, ingen kraft liksom. Kollade och påsen var överfull. Sen jädrans så blev där drag i den igen.
Brukar glömma bort att ta karmarna, men idag så fick dom också sig en omgång. Här sögs det som aldrig förr.
Det fixades och donades.
Det dansades till musiken på MTV. Shaka arse som attans.
Nu sitter jag här och digga som bara den.

Det är som Bullens Brevfilm. Jag kan inte rå för det. Den lever ju som sagt sitt eget liv.
Dock dansar jag inte som killen på filmen. Jag håller mig här inne hos mig, så ingen annan ser. Förtillfället!

Igår blev det många filmer. Blev inte Benjamin Button. Fattade INTE hur jag skulle göra. Jag packade upp den, men där tog det stopp. Hittade inte filmen. Haha!
Kollade på Revolutionary Road med Leonardo DiCaprio och Kate Winslet. Den var sådär tyckte jag. Den är dock Oscar Nominerad.

Nä, nu ska jag fika lite.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

jag tror länken försvann... puh!

2009-02-09 @ 16:43:13
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Bettan

Det är du välförtjänt av, en fika!

Nu vart jag sugen på fika med en semla:)

2009-02-09 @ 20:42:03
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Spider: Vilken tur=)



Bettan: Jag är inte superförtjust i semlor, men dom går ner om man tar bort lite av grädden!

2009-02-09 @ 21:12:32
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0