Underbar dag =)

Åkte till Ljungbyhed för att hälsa på Vicky och hennes lilla baby, My, och för att fira farmor födelsedag.
När jag var hos Vicky så myste jag med lilla Mysan hela tiden jag var där och var där i 3 timmar. Hon somnade i min famn, skrattade, pratade och bara myste. Helt underbart!
Det var jättetrevligt att träffa Vicky igen. Verkligen hundra år sen.
Mamma kom också upp ett par runder. Hon jobbar ju i leksaffären på första våningen.

När mamma slutade så promenixade vi till affären och köpte present till farmor som fyller 86 idag.
Farmor hade suttit och frågat pappa hela eftermiddagen var jag tog vägen.
När jag kom blev hon verkligen jätteglad.
Det blev fika och en himla massa skratt.
Vi hade ruskigt kul och humöret var på topp.

Sitter nu hos mina föräldrar. Under middagen så tänkte jag på hur roligt vi haft hos farmor och får ett skrattanfall och mamma likaså.

Kommer lägga upp kort när jag kommer hem igen, imorgon.

Ha en trevligt kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0