Undran

Hur kommer det sig att man vaknar och har pisseskitjävlaont i nacken, axlar och ner mot skulder/rygg?
Kan det vara för jag städade och tvättade igår eller kan det vara för matt min ffking äcklig kropp har bestämt sig för att idag ska jag har så jävla ont så jag knappt kan röra överkroppen o huvudet?

Man blir ju helt paff. Men vad ska man göra?

Bettan frågade innan hur jag mådde idag och jag svarar med att halsen är bättre. Jag är inte hes länge, vilket är skönt.
Vips, så är jag fan hes.

Tror fan min kropp spelar mig ett stort spratt. Det är faktiskt skrattretande.

Årsmöte ikväll, men jag kan säga så här att mår jag som jag gör, så sätter jag mig inte på ett möte i några timmar.

Nu ska jag ta en värktablett och lägga mig och vila eller i alla fall ligga fett stilla.
Kanske hade hjälpt med lite massage. Eh någon frivilligt som vill komma och hjälpa mig?
Inte..nähe...skit i det då fkkface!

Puss och adjö

Kommentarer
Postat av: Bettan

Kom igen nu, drick lite te!

Det spelar ingen roll att du luktar vitlök för att du är väl inte kapabel att gå ut och ragga:)

Men om du luktar vitlök kanske någon mysig man som gillar vitlök, dras till din lägenhet och då kanske Alla Hjärtansdagsdrömmen blir sann:)

2009-02-19 @ 13:17:46
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det har du faktiskt rätt i att jag ej är kapabel, men om jag nu skulle på mötet så är det inte läge att stinka så där. Tänka på alla äldre människor så dåligt dom skulle må över min stank.

Man får ju tänka lite på sina medmänniskor.

Jag har precis beställt pizza som jag ska intaga med vitlökssås, det får räcka så länge. Jag lovar är jag inte bättre i halsen imrg, så ska jag dricka det.

2009-02-19 @ 15:58:28
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Bettan

Wow!

Jag väntar med spänning tills imorgon!

Nu spred sig ett leende på mina läppar, kanske jag snart har en som har provat detta fantastiska te och medicin:)

Hoppas din kropp är snällare mot dig imorgon!

2009-02-19 @ 17:15:01
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bettan: Har du inte provat den själv lr?

2009-02-19 @ 23:16:59
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0