Annelis dans

Tänkte att jag skulle berätta om när jag var uttråkad en gång när jag "mellanlandade" hos mina föräldrar och jag hade FF.
Det börjar med att min kära vän skickar ett inlägg till mig i sin blogg och vill se min dans, så jag tänkte att jag skulle berätta om den här 80-tals dansen hon pratar om.


ANNELI- Du är en fantastik vän som alltid lyssnar o frågar  saker om  de som betyder mest för mej o de är mina barn,detta trots att du skulle kunna smita undan me ursäkter som att du själv inte har barn (då får man va ointresserad haha)  näää men de spelar ingen roll hur lång tid de gått o går så är du ALLTID densamma o behöver ja en DANS alá 80 tal me svettband o hela kittet så  vet ja VAR ;) 

Jag satt där och snackade med min vän Sassa (tror jag iaf annars har jag berättat det för henne, minns ej) .
Får för mig att jag ska flippa, öppnar mammas garderob och drar ut hennes mysdress alá 80 tal.
Den är  svart-vinröd randig.
Sån där heldress från topp till tå, ja, inte så där var huva eller inbyggda strumpor, men den börja vid halsen och slutar vid anklen. Sen var där dragkedja  från magen och upp.
Minns inte om jag drog på något svettband / pannband av något slag, men så slängde jag på musik och började shaka loss där i webb kameran.
Ärligt talat så hade jag så jävla roligt själv. Kan ju bli det med en flaska rött, bra musik och mysdress a´la 80.

Jag har letat efter denna dress, eftersom min kärar vän ville ju se en dans a´la 80, men jag kan tyvärr inte hitta den.
Har frågat mamma och hon tror att pappa gjort av med den.

Tyvärr finns det inga kort på denna utfit.


Kommentarer
Postat av: sassa

hahhahhahahah ÅÅÅÅÅ de va nog de bästa ja NÅNSIN sett fy fan ja skratta så ja GRÄT!!!!!



du e BÄST!!! kääärlek

2009-01-08 @ 14:22:05
URL: http://metrobloggen.se/kian
Postat av: Anneli

Hahaha, jag var inte säker på om det var dig jag dansade förs

Men det var det tydligen..Tackar tackar=)

2009-01-08 @ 16:30:08
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0