Annons

Hej!
Jag är en ensam, väldigt ensam, sjuk människa som behöver Er hjälp!
Jag har inte råd att köpa nya kläder, så jag får leta i Uff-kontainrar, letar mat i soptunnor utanför restauranger när dom stängt.
Jag har bara ett ben, men hittade en gammal skateboard, som jag fixade med lite ståltrån och binder fast den på mitt ben som jag inte har.
Jag har en krok på min ena arm, så jag kan inte gå ut på dagtid. Jag bor vid både skola och dagis och barnen är rent ut sagt SKITRÄDDA för mig.
Som Ni säkert förstår så har jag inget liv, MEN om ni skulle kunna skänka mig en slant, så kanske jag kan plastik operera mig eller så kan jag köpa mig en bil så jag kan resa lite på dagtid. I så fall så kan jag åka bort härifrån och då skrämmer jag inte barnen.
Kanske det både räcker till mat dagligen, kläder och kanske en bil. Fixar Ni detta ,så behöver jag inte pengar till operation.

Ni kan väl höra av Er på något sätt så löser vi nog detta så det blir till det bästa för mig!

Okej, men då hörs vi!

Tack på förhand.

Hej då


Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahaha

2009-01-18 @ 00:14:01
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Gud så elak du är Linn.Tänk på denna stackars människa.Hjälp henne/honom ist.Hon/han vädja ju i min blogg

2009-01-18 @ 00:24:34
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: HAHA

HAHAHAHOHOHO VAR FÅR DU ALLT IFRÅN ,FATIG VET JAG JU ATT DU ÄR, MEN DU HAR JU ETT RUM HOS FÖRÄLDRARNA

BO HOS DOM TILL DU BLIR RIK IGEN

2009-01-18 @ 00:25:31
Postat av: Anneli

Nämen vad säger du,rum hos föräldrarna.Denna person som skrivit i min blogg, i en vädjan till sina medmänniskor i samhället,hon/han bor i en pappers sopsäck på parkeringen rakt över gatan.

Konstig nog har hon/han bara dubbelsidig lugninflammation, förfrösna tår och fingar på sina bra sidor.Nästippen är helt svart och trillar snart av,för guds skull!

2009-01-18 @ 00:30:04
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linn

Anneli.. You need help!!

2009-01-18 @ 00:38:11
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anneli? Men va fan,fattar Ni inte att personen i fråga va här innen,fick litta kif, låna min dusch för att tina upp lite,fick syn på min datan oc frågade om "det" fick kolla,Visst sa jag. Såg att jag brukade skriva blogg. Frågade om typ alla kunde se, ja svarade jag och då började "det" skriva o nu tror Ni att JAG! JAG! driver mer Er liksom.Nä hörre Ni! Stackars människan,jag vill bara hjälpa ju

2009-01-18 @ 00:49:47
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag sätter in 1miljon på ditt konto,så kan ni ha det ihoppa.Jag hoppas att det räcker,ha det nu så bra.Från en okänd

2009-01-18 @ 13:51:30
Postat av: Anneli

Tack så mycket okänd. Du vet verkligen hur du ska bete dig jämte mot dina medmänniskor. Jag ska genat gå ut och säga till "det" om nyheten. Jag mailar dig mitt konto nummer.TACK!!!

2009-01-18 @ 14:44:43
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0