Ännu mer happy

Sitter här i lugnan ro, pratar med Sassa i telefon, så knackar det på dörren.
Där ute står Sara och berättar att nu är Nonne hemma från sjukhuset. ÄNTLIGEN!!!
Blev så glad av att han är hemma och ännu gladare när jag träffade honom.
Han tittar på mig, ler och säger: Anki Bagger..hahaha..
Han var också glad att vara hemma igen och för att få träffa mig.
Min lille kärlekskille=)



Han hade en svårare lugninflammation än vad dom trodde. Penicillinkuren han fick tog inte riktigt.
Nu har han fått massa mediciner som ska hjälpa honom mot den och hans kroniska bronkit som dom fick konstaterat att han också har.
Så snart ska han må ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0