Det blev en underbart fin Ella!

Lilla du därinne
Jag undrar så vem du är
Att jag vet så lite om dig
Fast du redan är här

Är det dina tår jag känner
Är det ditt hjärta jag hör slå
Är det sant att du har ögon och naglar
Och en mage att pussa på?

Jag vet så lite om dig
Fast du redan är här
Men jag älskar dig som tokig
Vem du än är!!!

Det är som ett mirakel
när ett barn har blivit fött.
Ut kom en liten mänska
som ingen förut mött.

Ett spädbarn är så vackert
och dess doft helt underbar.
Och det är nåt visst med blicken
som är sällsamt vis och klar.

Från den stund man tar emot det
blir inget mer detsamma.
För ett barn förändrar livet
för sin pappa och sin mamma...

Ett sånt hav av ömsint kärlek
som plötsligt väller fram
för detta lilla under
som ännu vägs i gram

Välkommen till världen Ella!

 
Grattis Anna & Markus och så klart Nova som blivit storasyster

Må Väl och var rädda om Er ♥

Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: Bettan

Fint du skrivit om bebisen!

Min man ser bra ut, jag tror att det är en kombination av att han ser bra ut, är mycket social och trevlig, väldigt interligent, välklädd och har en väldigt mysig röst. Det här händer väldigt, väldigt ofta. Till en början, de första 15 åren så fattade maken inget, men nu har han tyvärr säger jag, verkligen fattat:) Vi i familjen har alltid kul, maken tycker inte alltid det är kul. Nu var det ju tre som innom kort tid gick över gränsen. Roligt hade vi andra i familjen när Bergsgeten kom i stormen imorse och hoppade, trodde hunden skulle blåsa bort:) Maken kallade henne för galen:)

2009-01-12 @ 19:59:27
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0