Festis

Varför ska man ha så svårt att besämma vem som ska komma när man har fest?
Först tänkte jag hyra lokal för att bjuda en massa, men kom på det att jag umgås inte med lika många som förr.
Man växer liksom från varann, skaffar sig annerlunda liv osv...Känns lite så.
Även om jag är så att jag vill ha kvar alla mina vänner, men man kan ju inte hålla på att ringa en massa som inte ens tar sig tid till ett litet sms.

Nu vart det inte det jag skulle skriva.

Fyller ju snart 35 år. Känner mig dock yngre. En hel del säger att jag ser ut typ som 22 år. Ibland är dom snälla och säger 28år.
Jag tar dock inte detta som en komplimang, tyvärr.

Hur som haver, så ska jag ha middagsbjudning. Har funderat som fan vem som jag ska bjuda. Nu är det i och för sig klart, men skrier ändå om funderingarna.
Det finns dom som bara är bjudna, kanske även om man ej pratar så har man en "tyst vänskap".
Lite kluven har man ju varit om man ska bjuda den "tysta vänskapen" även om det är jävligt tyst.
Sen så umgås jag med två som verkligen ej kan med varandra, så jag bjuder den andra i år och har en myskväll med den första sen ist.
Sen finns det ju dom som man umgås och pratar med ibland, som man ändå vill ska komma.
Sen finns det ju dom som är lite konstiga och bara hör av sig när det passar, som ändå blir bjudna.

Jag känner verkligen att det är tokjobbigt. Men vill ju ändå ha middagsbjudning.

Förra året så gick det mest åt skogen. Enligt mig iaf.
Tycker om man har fest ska man ju inte kolla på melodifestivalen.
Sen dom som är bjudna så är det en självklarthet att komma i tid. Skulle man komma sent så ber man om ursäkt.
Tål man ej spriten, så antingen skiter man i att dricka eller så tar man det lugnt.

Så Ni som ska komma i år, tänka på detta ;-)

Ni som ej blivit bjudna, bli inte ledsna. Man kan hälsa på Anneli en annan dag, när där inte är för mycket folk i hennes lilla etta!!!

Kommentarer
Postat av: Cattie<3

God morgon!

Hur ser er dag ut? & Vanessa tänkte våldgästa dej & Theo lite senare om vi får?



Skicka ett sms. Puss

2009-01-31 @ 09:08:32
URL: http://skogsbarnen.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag är inte hemma vännen. Är fortfarande i Spången. Är sjuk dessutom.Puss

2009-01-31 @ 10:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0