Lördagen

Vaknar sen som attans. Dock på rätt sidan om siffran 12. Känner pain i hela kroppen. Träningsvärk!
Var som sagt hos sjukgymnasten igår och trodde att bara skulle få massage, men icke.
Hon lurade mig till att cykla och träna. Dock fick jag massage också.

Hemma:
Kollar på film.
Hoppar in i duschen.
Fixar till mig.
Blir grann som bara den.
Inväntar min föräldrar och åker på 40-års gille.

På gillet:
Massa folk som man  hade en susning om vem dom var, men det fick jag svar på rätt snabbt.
God mat.
Trevligt sällskap.
God efterrätt (3st)

Hemma:
Kräkkalas
Huvudvärk de max
Vila (2h)
Sappa på tv:n
Skitsnack och fototittande hos grannen, Tess
Slökolla på olika bloggar

Strax sängdags! Döende typ!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hoppas du kommit ur sängen utan problem idag!

Bra att jag kan ringa dig och be dig komma, tack!

2009-01-11 @ 10:44:09
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bettan: Japps, bara att ringa! Förväntar mig ett samtal i mars då då=)

2009-01-11 @ 13:15:58
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0