Min dag igår

Vaknade sent men ändå tidigt för att vara sent.
Sara ringde o vi snacka lite skit.
Gratulerade Minette som fyller(de) 33  =)
Kolla nätet lite.
Käkade frulle
Pratade med mamma
Kollade tv
Läste tidningen
Kolla lite på nätet igen
Sassa ringde och jag pratade med Kian som berättade om sin dag på dagis idag.
Vilade mig lite
Vaknade
Pratade med Linn
Lagade middag
Tog mina promenixstavar och traskade ner till Sara, Nonne & Julia
Busade, ritade, myste i soffan med Nonne
Tog Saras bil hem för vi satt bara och gäspade om varandra.
Slappa lite vid datan och slötittade på tv:n,pratade med Linn och Robin på msn
Sitter fortfarande här
Nu bestämde jag mig för att lägga mig.

Kan meddela att under dagaen så har jag pratat med mamma ett x antal gånger och Sara likaså.
Så är det typ varje dag.
Mina käraste ♥

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0