Modeller

Igår när jag var med svägerskan och syskonbarnen i backen så skrek mellanpojken till mig efter jag sagt något till den äldsta: Ja, och snart ska han blir modell, för Maria har skickat in bilderna nu.

Tyvärr kan jag inte visa hur snygg, vacker han är. Ni får helt enkelt tro på mig. Fast Ni får kanske se honom någonstans sen.

Min syster har sagt länge att äldstepojken skulle kunna bli modell och skulle ha skickat in foto länge nu. Nu har hon gjort det och dom har hört av sig till Maria och senare till min bror. Spännande!

Theo har ju varit på en hel del castingar och även fått jobb, men så har det tyvärr kraschat  med föräldrarnas tider på jobb. Där kan man liksom inte ta ledigt för att gå till tandläkare osv (har jag för mig) . Men han har haft två jobb, som jag vet iaf.

Sis har ju modellat lite i London och i Australien.

Ja,och jag har varit modell på Scan i mina unga dar. Om ni kommer ihåg på korvpaketen så var där en uppblåst gris. Det var jag =)
NOT!!!

En del kommer ju tycka att jag är en skrytmånsa, men då får dom tycka det. Är man stolt över något, så vill man berätta det!

Nu ska jag till sjukgymanste.

Over and Out, fellows!!

Kommentarer
Postat av: loppan

Den var rolig med korven, jag kommer så väl i håg det,men du känna mycket pengar på den tiden.HA HA HA HA

2009-01-09 @ 22:56:44
Postat av: Anneli

Ja, skratta ni.Skratta bäst som skrattar sist haha

2009-01-10 @ 02:09:17
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0