Natten

Går och lägger mig. Fixar och donar med tjockefilten, täcket och till sist vantarna. Lägger mig till rätta och släcker ljuset.
Känner att något är fel! Har glömt ta av mina glasögon.
Ta av dom och lägger mig till rätta en gång till.
Då hör jag hur det brummar från pannan. Har glömt stoppa i mina öronproppar.
Försökte fixa till dom med en hand. Orkade inte ta av båda varntarna, men fick göra det till slut.
Lägger mig till rätta för tredje gången. SUCK!
Nu hade jag glömt bettskenan.  Fixade till den med vantarna på. Gick sådär.
Äntligen skulle jag få sova. Trodde jag. Låg och vred och vände mig.
Efter ett tag behövde jag gå på tjotta. Väntade typ in i det sista för det är ju så himla kallt när man går upp. Har fortfarande 17 grader.
När jag väl är uppe kommer jag på att jag glömt att ta in mina ljuslyktor. Tar in dom, går på dass och äntligen kan jag försöka sova. Då har jag hållt på en timme.

Just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå.
Ska åka ända till Helsingborg för att ta bort stygnen. Löjligt! Kunde likabra göra det här hemma på VC.
Det är bara -10 grader ute så det är ju nada.

Vet ni vad det bästa är? Migränen är på ingång. Denna morgonen känns helt underbar!

Hörs!

xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Wilma

Men jisses. Hahahahaha, vilken soppa! Men du, 17 grader får man faktiskt inte ha. Den jävla pannan är där ju något fel på, dom får ju byta ut den! Annars ska du fan bara betala KALLHYRA!!

2009-01-02 @ 15:18:48
Postat av: Anneli

Han va här idag igen o skruvade upp.Efter 5h så hade d stigit till 16.5

2009-01-02 @ 19:14:56
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0