R.I.P

Angående mitt inlägg Annons så måste jag beklaga.

När jag skulle gå ut till hon/han så ser jag att det hänt en olycka.
Hon/han sov ju på parkeringen rakt över gatan. Där är rätt mörkt och i söndags var där så himla mycket folk som skulle in på pizzerian. Eftersom hon/han är så van vid trafik så vaknade ju inte hon/han.
Inte heller är det någon som sett eller hört att dom kört på min vän.

I alla fall när jag kom ut där och skulle bjuda in min vän på kaffe, dusch och ett vänskapligt samtal så vart det för sent.
Skulle ju berätta att en anonym hade gett oss pengar. Men men, nu får jag ju behålla den miljonen själv. Suck!

Jaja, jag ville bara berätta för Er.
Ni kan forsätta sätta in pengar om ni vill så jag kan åka utomlands och begrava min vän. Det var hon/han sista önskan.

Hjälp nu Er medmänniska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0