Söndag

Idag har jag varit i Hässleholm gjort MR-röntgen på ryggen. Somnade trots det dönade och banka, sen hade jag musik i öronen. Men jag sov gott där ett tag.

Helt sjukt så kallt det är idag, -10. Tur man har termobrallor =)

Kom hem  nu ikväll. Monica och hennes kusin var här en snabbis och hälsade på. Hon skjutsade mig ner till Sara.
Snicksnacka lite, kolla film och busade med barnen. Sen skjutsade hon mig hem och nu sitter man här alléna igen.
SKa snart knoppa. Rätt trött idag. Så blir så ibland.

Så nu är man hemma i sin isglob igen.
Kära hyresvärden kommer i morgon och ska kolla läget vad som är felet med pannan.
Skrev till honom innan att vi som bor här skulle gå vidare med detta om han inte gjorde något snabbt.
Så ringde han så jag blev lite rädd, men han är ju som sagt så trevlig, så jag behövde inte vara rädd.

Nu ska jag faktiskt bädda ner mig. Bettan, var tusan tar din man vägen om kvällarna? det är svinkallt i min säng ju.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0