Störd och skadad= Anneli

Jag är störd och lite skadad, men då på ett roligt sätt.
Mina vänner har kollat in mitt klipp sen Cattie och barnen var här.
Erika skriver om mig i sin blogg. Läs detta här .

Klart jag får mina flipp. Varför inte bjuda på själv själv och spela ett spratt då och då?
Det är ju sån jag är, men sen samtidigt så dom som inte känner mig, dom förstår inte alltid att jag skojar.

Som sagt Erika tror ju att jag ska köra en repris från Jassi födelsedagsfest, men det tror jag inte blir av. Även om  en del av vänner vill att jag ska köra en Anneli-dans.
Va fan, jag är ju 75 bast nu i min kropp.
Men det är en annan historia att berätta.

Vi får väl se vad som komma skall den 23:e.
YOU NEVER KNOW!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahaha.. de går bra att sitta och showa på de viset oxå..:) men helst vill vi ju ha en Anneli dans

2009-01-17 @ 18:55:45
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ska jag ta med Vanessas anka då då? Haha

2009-01-17 @ 20:18:53
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0