AJJE

Vaknade i lördags med kramper i magen. Grymt ont! Det höll på fram till kvällen. Tänkte att det var för jag var nervös inför festen, men det fortsatte på söndagen och igår satte den in med en sån käftsmäll.
Har legat med värmedyna hela natten för att försöka lindra, vilket det gjort lite, men nu är det igång igen. Är måttligt trött på min mage och värk överhuvudtaget nu. När ska man kunna byta ut sin kropp? Haha!
Det är roligt nästan jämnt!

Förkylningen försvann. Det där teet gjorde sitt.

Får se om det blir något väla idag för min del. Inte så kul att gå där med magsmärtor.


Kommentarer
Postat av: Sabina

ett litet tips för magen =) jag har ju oxå haft problem me min mage o har haft ont o allt möjligt finns bara en sak som hjälper o den lilla tabletten heter lactiplus finns att köpa på hälsokost d kan ju va så att din mage säger ifrån antingen för att du e stressad eller för att du tar medicin. men prova d har hjälpt mig mycke. =)

2009-03-03 @ 13:58:35
URL: http://ansaha.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag tar ingen medicin alls.

Var på hälsokost idag o berättade o då fick jag ProBion-tabletter utav henne,gratis. Ska testa dom jag fick.Sen får vi se vad som sker. Ska snacka med doktorna oxå eftersom jag haft dessa problem sen lekskolan.Tack för tipsen

2009-03-03 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0