Dagen idag, onsdag

Kan tala om att det har hänt absolut nada idag.
Jag har inte gjort ett dyft. Har typ legat i sängen och fixat alla mina foto-mappar så jag inte har så många när jag öppnar upp.
Så alla på Theo ligger i en mapp, alla Munka-barnen i en (dock inte bokstavligen alla utan min brors barn menade jag), famor i en osv. Ni fattar va? BRA! Haha...

Annars har jag mest suttit här, kollat tv och läst.
Jag efterlyser en riktigt dundersupereffektiv medicin som kan bort det onda o jobbiga jag har i mina luftrör.
Hostmedicinen blev jag lite konstig av igår, hjärtklappning och grejor, så idag har jag minskat dosen. Vågar inte ta så mycket som läkaren ordinerat. Då skulle jag ju varit flummig hela dagen,haha, och det gillar jag inte det minsta.
Idag blev jag mest lugn utav den. Det var bättre i alla fall.
Har inte kunnat äta sen igår vid lunch. Det typ växer i munnen. Försökte nu ikväll, men det gick icke, men jag dricker lite i alla fall. Hoppas att kortisonkuren snart börjar hjälpa, så jag mår lite bättre snart.
Vet inte om jag skrev om det igår, för jag har nog tappat en del av mitt minne. Jag får fråga folk som jag pratar med om jag redan berättat saker. Fast jag har ju lite alzeimers delight, haha.

Innan idag så hade jag och Wilma ett djupt snack om livets goda. Vi är verkligen toklika när det gäller karlar och släppa in dom i vårt liv. Vilket vi då inte gör av typ samma anledningar, men nu har vi bestämt oss att vi ska våga släppa in nån nu. Snacka går ju men snacka så det går det går inte !!! Vi får väl se vad som sker i framtiden =)

Har varit och beställt blommor till den 19:e. Kommer bli jättefint! Syskonen lägger ihop, så det blir bra.

Nä, ärligt talat så känns det som jag mest flummar när jag skriver, att det inte blir något vettigt utav det, så jag avslutar här.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Men va fasen, sen igår har jag tänkt om och nu vill jag inte mer!! Hahahahaha

2009-03-12 @ 07:27:27
Postat av: Anonym

Haha, det har nog jag med!

Men minns du attt du skickade vid 10-tiden idag att du ville jag skulle följa m t gbg,så du har nog itne ändrat dig. Lr du e lika velig som jag?Haha

2009-03-12 @ 13:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0