Blandad kompott

I stället för att sitta i ovissheten så cyklade jag upp till mamma på jobb vid 13-tiden.
Var även uppe hos Vicky och passade Mysan, medans Vicky stack och handlade.
Hon snackade som bara den och skrattade.
Så himla söt är hon. Här ser ni foto på hennes från förra gången jag var där.
Hon är ännu sötare nu.

Cyklade upp och köpte fika tills oss, mamma och mig.
Hjälpte henne att ställa fram vårens nyheter.
Där var ett asfint hjärta i frostat glad. Jag vill ha!!!

Nu är vi tillbaka hemma igen och sitter och väntar på Let´s Dance ska börja.

Jag är fortfarande krasslig. Hostar snart ut alla saker jag har invärtes känns det som (skyller fortfarande på Sanca), ont i hela bröstkorgen, ryggen, öronen. Vad ska man säga? 6:e veckan som jag inte mår bra. Från och till har det varit. Det har ju inte varit varje dag, men det har mest varit till.
Magen lever ju också sitt eget liv,men jag tror jag börjar få bukt på den nu. Kan i alla fall äta på kvällarna, om jag har tur.

Tror vissa tänker för sig själv nu: Åh hon bara gnäller om sina sjukor!
Vet ni vad jag säger då? Vi kan byta liv, så ska ni får se hur jävla roligt det är. Jag gnäller inte för att det är skoj, utan för det GÖR ONT!!!!
Nu blev jag visst lite arg också, men jag vet att där finns folk där ute som tror att jag är hyprokoniker.
Ni kan bara fara åt pipsvängen! Om man skulle vara det så finns där ju ingen diagnos och man får ingen medicin!
Nu har jag sagt mitt om detta!

Beskedet jag väntar på, har än så länge inte kommit «peppar peppar ta i trä»
Fått veta lite saker, men inget som är positivt precis.
Känns verkligen riktigt rövigt, men det är tur man har sällskap, annars hade jag nog kraverat om jag suttit själv hemma.
I vissa lägen är man ju verkligen ego, vilket jag är lite nu med, men samtidigt så är jag inte det. Snabbt ska det gå. Slippa allt!
Ni som vet vad det handlar om fattar ju vad jag skriver.

Tack för sms:en jag fått idag och tack S för du ville lyssna när jag pratade av mig lite.
Ni är guld värda! Ni vet vem ni är!
Älskar Er!

Nu kilar jag mot mitt sällskap!

Ha en trevligt fredag, det som är kvar av den.

Kissi kissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0