Helgen

I fredags var jag då på kalas hos min kusin. Maten var helt undrebart god, som vanligt!
Det blev mycket snacka ang begravning och så, för mycket, så jag och kusinerna kilade ner i källaren i kollade tv istället.
Inte vi som ska planera ju.
Sen blev det bättre.
Den där kvinnan, hon kan minsann sina saker. Maräng / dajmtårtan...JISSES!!!

Pappa och dom andra började spela Nitendo Wii och tyckte det var skitskoj. Jag har faktiskt aldrig spelat det, men det verkar roligt.

LÖRDAGEN:
På väg till Munka, stannade vi i Klippan och handlade diverse saker till kalaset, eller jag gjorde och pappa hittade ett par skitfina korta stövlar eller vad man nu kallar det, stövletter..haha.. Där var 70% på dom, så dom tog jag. Nu behöver jag ej låna ihop ett par till torsdag. Toppen nöjd blev jag!

Sen bar det av till Munka, där jag då bor..i vanliga fall...Skulle ju fira min fördelsedag med min bror och familj.
Maten blev lyckad och dom åt och åt. =)
Då känner man sig Nöjd..ler..

Jag fick ytterligare 400 kr på Ikea, så sammanlagt har jag fått 1600 kr där, men har ju redan handlat upp dom första presentkorten.
Vet inte om jag skrivit om det, för jag har blivit senil nu när jag fylla 35, men det blev en ny kökslampa (aldrig försent), som även blev uppsatt igår av broder och pappa, sen köpte jag ett överkast, 2 st tavelramar i trä och sen en hylla som jag ska ha ovanför sängen.
Kommer bli så bra så.
För pengarna jag fick utav min bror med familj, ska jag inköpa nya tallrikar, djupa & flata och blir där pengar över så ska jag köpa nya bestick med.

Eftermiddagen var bara bra. Humöret var på topp. Blev lite snack där med, samma som hos min farbror, men men .

När vi skulle tillbaka till Spången, så var jag helt slut. Bäddade ner mig och vilade HELA 10 MIN!! Haha, men sen låg jag typ medvetslös i 2 h och läste och funderade lite.

Melodifestivalen kollade jag med på. Gosade ner mig i soffan och hade det bra.
Jag gillar verkligen Caroline af Ugglas. Riktigt bra är den!

Nä nu ska vi till kyrkan på tacksägelsegudstjänst, tror jag det heter.
Sen får vi vi vad som återstå av denna dagen om det blir något lattjolajbans i Spången =)

Kissikissi!!!
Ha en underbar söndag

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ville bara säga: Hej!

2009-03-15 @ 11:17:24
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej vännen, hur mår du?

2009-03-15 @ 16:00:24
Postat av: Den du

Du kan väl höra av dig om det blir något kul i Spången i kväll ,,där är ju så många ensamna karlar o så snygga o goa, ikväll skulle jag vilja ha en goding ,ja nu när jag blir ett år äldre,det var länge sen sist , man orkar kanske inte att ha någon , orken tar slut när man är äldre kramizzz

2009-03-15 @ 16:28:48
Postat av: Anonym

Moster: Man behöver inte bli gammal för att tappa orken. Idag är jag helt slut efter vi städat farmors rum och igår fick jag även lägga mig när vi kom hem från Munka. Min kropp har sagt stopp nu!

2009-03-15 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0