Jag vann, jag vann, jag fkking vann =)

Jag var inne på Spiderchicks blogg innan idag och såg att hon hade en tävling.
Tänkte att jag skulle prova och se om jag hade någon tur, för en gångs skull.
Annars har jag varken tur i spel eller kärlek. Enda gången jag vann i spel var när jag spelade 500 med farmor eller yatzy..haha...

MEN..tada..jag vann en singel med Mangemyt.

Jag blev faktiskt tokglad när jag öppnade upp min mail och hade fått mail utav Spider att jag vunnit.
Tänk att man kan bli sååå glad för en sån liten sak, fast i mina ögon är det en stor sak!!!

Här får ni ett smakprov. Jag gillar den =)
Det var denna jag lyssnade på härom dagen och sen började nynna på Markoolios låt...haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0