Så åkte han...

Jag trodde ALDRIG att Elisabeth skulle slå ut Niclas i Let´s Dance. Hon blev lika chockad som jag.
Men hon är allt en kär dama den där Bettan!

Magnus & Morgan är ju fortfarande i min topp, men jag har börjat "gilla" Leila faktiskt, tror jag.
Jag vet inte riktigt vad jag känner för henne. Man är ju så snabba att döma människor, fast man ej känner dom.

Skrev ju härom dagen att jag nog inte skulle uppdatera på ett tag, men det känns rätt skönt att ha tankarna på annat.

Ska hoppa i bingen och läsa "min" bok".
Ha, nu ljög jag, pipipi för mig. Jag ska läsa skvallerblaska =)

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej som tur e så e den inte de... Svullnaden har lagt sig lite nu..

Hur va festen din?

Kram

2009-03-07 @ 12:40:38
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0