Sådär ja...haha

Jag fick en kommentar i ett inlägg. Kan tala om att inlägget handlade inte något om min sjukdom överhuvudtaget, men men.

Anonym om 24 mars: vad ska man kommentera om du,,,du e ju bara sjuk hela tiden,,vad ska man säga,,grattis eller ???IP: 83.249.129.64

Rätt komiskt att en person som bara tycker att jag skriver om att jag är sjuk hela tiden, ändå går in och läser. Det verkar ju som om personen ej gillar det den läser, så varför fortsätta?

Kan hålla med om att faktiskt varit mycket i en period nu, men jag verkligen har mått piss & päreskal.
Samtidigt tycker jag det är "modigt" att skriva en sån kommentar, men då kunde personen ju gå ut med sitt namn, typ. Ingen annan har varit så rätt fram förutom min mamma. Kanske ingen annan som vågar?!

Men som sagt, detta är ju min blogg. Jag skriver precis vad som behagar mig, positiva, negativa, ledsamma, roliga saker eller mina tankar!
Alla har ju olika bloggar. Det här är min och den innehåller min sjukdom och annat skit!

Over and out om det nu!!!

Fredag, let´s dance finalen tillsammans med en smarrig måltid.
Skulle gjort kycklingsallad. Tänkte att jag skulle köpa färsk kycklingfilé, men den var så satans dyr och tänkte att jag får ta och tina upp den jag har hemma.
Den som jag TRODDE jag hade hemma. Nu orkar jag inte gå tillbaka och handla igen. Det är trots allt 500 m, haha.
Nä, ikväll blir det lax & ris i stället, så får jag köra salladen imorgon.

Sitter och funderar på om jag ska ta och prova den där glassen alla pratar om , Ben & Jerry. Fast jag vet inte om den finns i denna lilla hålan. Dom hade inte den på Ica i alla fall, så det skulle vara om den finns på Statoil. Hmm..tåls att fundera på om jag ska cylla bort där och sen frossa i den goda glassen.
Kan uppdaterar Er om att denna hålan hade inte Ben & Jerry-glassen, suck

Nu, back to the sofa and the newspaper!

Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ben & Jerry slår allt!! Men sen kostar den också 50kr för en liter. Tror det är en, eller kanske det är en halv.

2009-03-27 @ 18:28:37
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja, jag vet att den e svindyr. Dom har den i lilla Ljungbyhed,men jag förmådde inte t att köpa den för den va så dyr. Tror d bara e ½ liter.

2009-03-27 @ 18:35:36
Postat av: Linn

MEN!! Det är värt det!!

2009-03-27 @ 20:40:41
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0