Söndag

Igår skulle jag ju ha lite tid med min älskade Sassa i cybervärlden. Det blev inte lite tid. Vi satt och pratade till kl var 03. Sen var jag så himla trött så det snurrade i skallen. Hade mycket trevligt och vi fick reda ut en rykte som hon hört för många år sen om mig. Shit alltså som folk kan snacka. Hahaha!

Tror Ni jag somnade när jag väl la mig? Icke sa Nicke!
Varje gång jag slumrade till så vaknade jag med ett ryck. Sist jag kollade på kolla då va hon halv fem, försökte somna men gav upp efter ett tag, tände lampan och la mig till rätta och läste skvallertidning.
Somnade väl kanske vid halv sex skulle jag tro.
Jaja, jag kommer ju somna gott ikväll, förhoppningsvis.

Jag o mojjan har varit på badhuset en runda och plaskat i varmvattenbassängen och bastat. Hur skönt som helst.
Ångbastun hade pajjat, så den fick jag vara för utan. Mamma hann sitta i den i typ 10 min innan den pajjade.

Sitter och väntar på att min farbror  med fru,  min kusin och fruns mor ska komma hit en sväng och fika.
Ska skriva tackkort också.

Imorgon är jag redo för återfärd till Munka. Pappa ska köra mig hem så jag få med mig alla sakerna och blommor som jag fått utav farmor.
Sa alltid till henne: Farmor en dag så vill jag ärva dina blommor! Det skulle jag få, men saken är den att alla dom blommorna jag ville ha, dom finns inte mer.
Men jag har fått en fin i alla fall och en som mamma gav henne. Får ju inte plats med fler.

Nä nu ska jag göra något vettigt..

Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey sexy lady! i like your flow :)

2009-03-22 @ 15:07:49
URL: http://phitta.blogg.se/
Postat av: sassa

haha hahah,ja men du,som vi sa igår,vissa e ba avis för att dom VILL så mkt men inte får ;)



pösss

2009-03-22 @ 15:33:54
Postat av: Anneli

Phitta: Tackar ..ler..



Sassa: PRECIS!!! Hahaha

2009-03-22 @ 16:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0