Tisdag

Åkte som sagt hem till Munka idag.
Allt var som vanligt i min lilla lya, förutom att min så kallade hyresvärd antagligen låtsas att han varit och gjort vid mitt avlopp.
När jag kom hem så testade jag att spola i köket o direkt kom det mojs upp inne i duschen. När jag spolade i duschen,så gick inte vattnet ner igen.
Ringde och sa till honom och som vanligt blev han sur och krängd.
Har man en fastighet så får man ju också ta att hyresgästerna ringer när det är något fel.
Han har nog väldigt svårt för det.

Gick till biblioteket och hämtade en bok som jag "vunnit" ,lämnade en annan och sen vidare till Vårdcentralen.
Sänkan var på 10, så det var ju inte så farligt. Syresättningen var också bra, men hostan och luftrören är INTE  bra.
Ny antibiotika i 10 dagar, kortisonspruta i baken.
Blir jag inte bättre om 1 vecka, ska jag ringa dit och då blir jag skickad direkt till en ny lungröngten.
Vet att det blir rätt tjatigt för er att läsa om just min sjuka, men det är inget mot hur jag känner det. Idag är en sån dag som jag lätt skulle kunna trycka på en knappt och sen komma tillbaka när kroppen mår bra igen.
Är så fruktansvärt trött på att må skit nu.
Hade varit okej om jag fått må bra en dag, men just idag så har allt kommit på en och samma gång. Värken är olidlig idag. Jag likar en stoppad korv, så som jag svullnat.

När jag kom tillbaka från Vårdcentralen så var hyresvärden inne hos mig och fixade avloppen. För helvete som det luktade och jisses så mycket skit där var. Jag packade ihop mina saker snabbt och gick därifrån, han fick fixa det själv.
Klart så missade jag min buss så jag satt ute och frös.

Nu orkar jag inte sitta här mer, men vi hörs snart igen.

Kissi kissi



Kommentarer
Postat av: Micke

Friskna till nu o skriv när du känner.

Tänk bara på dej själv nu, det har du rätt till.

Kram

2009-03-17 @ 20:53:14
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anneli

Omtänksam och snäll du är! Tack!!!

2009-03-17 @ 23:07:23
Postat av: Bettan

Låter ganska skönt att bo i hyreshus, jag får gucka med avloppen själv, men det är en bra aptithämmare;)

Skönt att han äntligen var och fixade detta till dig.

Hoppas att du snart mår bättre!

2009-03-18 @ 06:40:41
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Wilma

Som vanligt lövar jag ju dig, och du kan kju inte helpa at du är sjukis. Nu ska jag iväg och göra tenta, skänk mig en tanke :-S

2009-03-18 @ 07:06:06
Postat av: Anneli

Bettan: Jo det är ju det, bara sakerna blir gjorda! Man måste gnälla lite på honom, annars får han som sagt inte tummen loss ler

Det hoppas jag med att jag gör.

2009-03-18 @ 10:09:57
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anneli

Wilma: Och jag lövar ju dig ;-)

Nä det är ju inget jag avgör själv..ler..

klart jag sänker dig en tanke,två tankar...massor med tankar..Köss

2009-03-18 @ 10:10:49
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0