Hahaha, jag gjorde Bomben

Var nere och plaskade lite. Damerna i en bassäng och jag i den andra. Låg där och flöt och tänkte att jag skulle gå över till dom andra. Dom var tre stycken, Gunilla, Kristina & en annan.
När jag är på väg så blir jag full i fan. Dom ser på mig att något ska komma.
Jag tar sats och gör BOMBEN!!!
Gunilla & Kristina skrattade gott åt mig och min sprallighet, medans hon den andra blev skitlack. Jag bad om ursäkt flera gånger. Hon fick ju vatten på sina brillor och i håret. HEMSKT!! Hahaha!

Sa till Gunilla & Kristina att det är varmare i den andra bassängen, men dom trodde ju att jag lurade dom.
Fast Kristina gick upp och i den andra och tji fick hon; den är varmare.
Jag & Gunilla kom efter.
Surtanten stannade kvar, men efter det att vi gått upp så hoppade hon i.

Jag försökte prata lite med henne (surtanten) när vi gick upp men hon svarade knappt.
Har ju sagt förlåt och tänker inte göra det fler gånger. Det var ju en skitkul grej och dom andra två var ju betydligt närmare där jag gjorde bomben.
Skit samma!

Mamma & pappa är på väg hit. Ska bli trevligt!

Håller på att tvätta.
Nä nu ska jag gå ner och sätta mig och sola lite.

Hej då från Bombaren


Kommentarer
Postat av: Micke

Bra jobbar bruden precis i min stil.

Man måste kunna skoja, man brukar säga att

ett skratt förlänger livet.

Jag tror du kommer att bli gammal.

Men må väl sprid mer glädje omkring dej.

Kram.

2009-05-02 @ 20:43:59
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0