Kärring

Angående bomben jag gjorde innan idag, daman som blev sur sa till mig innan idag: "Du, jag tål inte vad som helst! Det finns gränser för vad man tål.
Jag: Vad pratar du om?
Daman: Ja vad du gjorde innan i bassängen.
Jag: Men herregud, det var inte ens som dig. Jag hoppas mot Kristina & Gunilla.
Daman: Jo det var det visst.
Jag: Nä definitivt INTE. (här blir jag förbannad). Tro vad du vill.
Jag bad om ursäkt för det var inte meningen att det skulle stänka på dig och jag kan inte hjälpa att du inte var beredd .
Daman: Det är tredje gången du gör dig rolig på min bekostnad

Där går jag för annars hade jag smällt henne över käften (typ eller inte).
Saken är den att hon fick lite stänk på sina brillor. Jag satsade mot Kristina & Gunilla.
Men men, saken är den att jag blir förbannad för att hon anklagar mig för saker som inte ens är sanna.
Men som någon sa: Skit i det Anneli. Hon är en sån kärring som måste tragga.
Alla andra som hört om det tycker det är skitroligt och i morgon ska både jag & Marie göra bomben. FRÅN VARS ETT HÅLL!!! Hahaha!!!

Saken är den att daman hon pratar, pratar & pratar, gärna i mun när någon annan pratar, högt & tydligt.
Hon går på som om hon tror att hon ska bli stum i nästa sekund.
Hon satt och pratade med två nya damer som precis kommit. Hon satt i, jag svär, säkert 1,5 h och pratade om att hon varit med på inspelningen av Postkodslotteriet förra fre-lördagen.
Hon berättade för oss förra helgen, att reklmsnuttarna som visas på tv märkte dom inte av när dom satt i studion. Nä tror fan det!!!
Inte så många som pallar med henne pga att hon är som är, men jag har ändå försökt, men nu är det definitivt slut på att vara trevlig. HAGGA!!! Det är fan det rätta ordet.
Snälla Anneli: Nä fy, nu var jag dum!
Osnälla Anneli: Dum, nä min själ, haggan förtjänar det. Mobba ut henne. GAPHALS!!!

Och där lägger jag ner!!!

Mamma & pappa har varit här idag. Vi satt ute hela tiden. Kan säga att det känns i skinnet.
Som vanligt var det trevligt.
Mamma sa när dom skulle åka: Idag har vi inte skrattat lika mycket.
Jag: Nä, men jag skrattar så mycket med dom andra så det gör inget!

Jag känner mig helt slut i kropp & knopp, trots jag inte gjort något.
Trötter är jag i mina tittor.

Blir nog en tidig kväll....kanske.
Sa till sköterskan innan att jag sover så jädrans dåligt trots jag få insomningstablett. I natt var jag nog uppe 4-5 gånger.
Ska prova en liten starkare i natt och hoppas på en hel natts sömn och äntligen få vakna utvilad istället för medvetslös.

Nu tyar jag icke mer!!!

Tingeling dingeling









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0