Mina goa gummor!!!

Åh vad härliga dom är här, mina goa damer. Damer så kallar jag dom!
Vi skrattar hela tiden tillsammans.

Nu på kvällsfikan så drev dom med mig, men det bjöd jag ju klart på.
Jag skulle leta efter skorpor, ett tu tre så hittade jag en stereo.
Klart musiken ska på då, Mamma Mia och en "Anneli"-dans.
Sen blev det en kortis igen.
Man ska ju bjuda på sig själv.
Ulla tyckte vi skulle bugga, men då avstod jag *skrattar*

Jag tror jag ska lägga ner dom varsamt i en låda och ta med dom hem.

Skulle jag ha en deppig dag, så är det bara till att titta på filmena & fotografierna på "mina damer" så lär jag nog bli på supergott humör igen!

Nu ska jag kolla tv och ha det mys. Kanske det blir lite brända popcorn idag igen, haha!
Marie tyckte att det luktade lite brännt igår!!!
När jag öppnade påsen i hissen, så stängde jag den snabbt igen för jag trodde brandlarmet skulle gå eftersom det rök som det gjorde..haha

Kommentarer
Postat av: vän

Vi skulle ju få se på gummorna

2009-05-02 @ 11:53:26
Postat av: Anneli

Nä dom lägger jag inte ut här på bloggen. Inte alla som vill det ju!

Mina damer stannar i min dator=)

2009-05-02 @ 17:58:32
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0