Snart kommer refrängen...

Snart kommer den dagen som man egentligen inte vill ska komma: dagen då man ska åka hem och alla nya vännerna ska åka hem.
Det känns faktiskt ledsamt. Kristina åker imorgon =(
Sen åker dom flesta samma dag som jag; onsdag.

Vi kommer nog att höras på mail och så,men det är ju dock inte detsamma, men jag hoppas att vi en dag träffas igen, allihopa =)

Idag har jag haft Grey´s Anatomy-race.
Den osdagen jag kom hit, då hade vi inte kanla 5, så mamma har spelat in 3 avsnitt till mig, som hon hade med sig igår.
Så jävla bra =)

Annars har jag faktiskt inte gjort ett dyft idag och jag är totalt medvetslös, haha.
Så det blev ingen dubbel.bomb idag, tyvärr. Hon var inte ens i vattnet, utan hon (haggan) hade gått utanför och kollat, så när alla gått upp, då gick hon i!
Tråkigt att det ska vara så, men hon bet själv i det sura äpplet och får står för det själv.

Nu ska jag gå ner och äta kvällsmat, sen får vi se vad som komma skall. Hade tänkt umgås lite med mina damer i alla fall.

Over & out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haggan ville vara själv idag hon såg ju att inte du var där, därför gick hon inte i vattnet ,hon saknade dig där, hon ville nog att du skulle göra bomben för hon tyckte det var så skönt. ha ha ha

2009-05-03 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0