Väntan

Sitter här och väntar på att Birgitta, sköterskan ska komma med min snygga Bridget Jones-trosor inför operationen imorgon.
Ska duscha i något äckligt medel nu innan jag ska lägga mig och sen imorgon bitti igen. Nybäddat i sängen måste det också vara. Massa regler.
Alltså när jag såg trosorna så dog jag. För helvete, är dom verkliga liksom? Tjena mormor-trosor de lux *haha*
Känner ju en som ska duscha och sätta på mina egna kläder så snabbt jag är normal &  pigg imorgon.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ta på mig maxitroserna och sussa kudden.

Får se hur jag mår imrg, OM jag fixar att sitta vid datan.

Önskar mig lycka till!
Lycka till!
Tack!

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag önskar dig lycka till!

Kram

2009-05-04 @ 21:23:12
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: MOSTER

Hej Li ,ja som du vet så har jag kommit till åren , vad jag ville ha sagt med det , jo jag hade glömt att det var op för dig imorgon ,din moster ska tänka på dig imorgon ,önskar dig lycka till inför op

Li du kunde ta min vänster hand med dig,jag har så jäkla ont i min vänster hand, det hjälper inte med piller,och dom vill inte stel op mig ,ja ja jag får väl leva med det lite till,,,,,,slutar nu , älskar dig lycka till nu , kramizzzzzzz

2009-05-04 @ 23:21:50
Postat av: Linn

Lycka till!!

2009-05-04 @ 23:30:16
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

LYCKA TILL ANNELI



EN SOM GILLAR DIG JÄTTEMYCKET,KRAM

2009-05-05 @ 08:22:47
Postat av: Cattie

Lycka till idag gumman!

Ska bli mysigt å träffa Dej imorrn, jag tar med fläskfile så kan Du stå för salladen=)

Puss å kärlek

2009-05-05 @ 13:11:57
Postat av: Sabina

Hoppas allt går bra på op idag..tänker på dig.. Höll på att skratta ihjäl mig när jag läste om maxitrosan..haha kan tänka mig hur d ser ut..asg lycka till poss

2009-05-05 @ 13:33:35
URL: http://ansaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0