Fint besök

Idag har jag haft fint besök utav Zack och mina föräldrar.

Zack och jag var ute och gick en lång runda. Träffade Eva som inte sett Zack på ett tag. På vägen tillbaka så gick vi in till Sara & hennes vovve Nicky.
Zack var hur busig som helst och sprang rundor, medans fina damen Nicky tycke mest han var jobbig.

Det märks att Zack är väldigt fäst vid sin mamma & husse för när vi kom hem så var han orolig och sprang till dörren. Lille plutten!

Som sagt jag hade bakat äppelpaj och gjort vanlijsås. Till det blev det så klart kaffe.
Det blev uppskattat.
Zack fick ockå smaka en pytteliten bit och han var också nö(ö)jd.

Pappa satte upp min nya lampa. Den köpte jag för hundra år sen men nu är den upp iaf. Tack min älskade pappa!


Snygg stil Zack ligger inne med.

Jo jag hade dammsugat, men pappa smutsade ner när han fixade med lampan.


Spångens hårboll Zack


Hunden som kan byta ögonfärg.


Min fina mamma och ljushållaren har jag själv gjort när jag gick på högstadiet.
Imponerande, ja jag vet =)

Pappa ville ej vara med på bild!



Så blev det med lampan. Betydligt bättre än den som var innan. Nu är jag mer hipp..haha

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0