Fredag

Vaknade rätt tidigt. Dammsugade direkt. Skulle sätta in den men tog en runda med den i stället.

Sara kom hit på besök. Hon hade köpt räkmacka & krämbulle. Mumma!
Hon är bara för go =)
Så det blev räkmacka till frukost och sen krämbulle när vi fikade lite senare.
Hann spela 2 rundor skipbo. Det blev 1-1. Jag var jäkligt nära att vinna första rundan med. Hade bara sista kortet kvar.

Bogdan kom en runda. Han antog väl att Sara var här. Blev en kort visit.

Har varit hos läkaren idag igen. Hostan har blivit värre och det gör ruskigt ont på höger sida.
När hon lyssnade så hörde hon att där var vätska och det gjorde ont när hon knackade.
Antagligen har där kommit mer än förra gången för då hörde hon inget.

En kortisonkur på 7 dagar sen får vi hoppas att jag mår bättre sen.

Nu ska jag lägga mig och läsa min bok sen ska jag vila mig en runda.

Ha en bra fredag. Kram


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej gumman hur går d me allt?? hoppasverkligen att du blir bättre snart tråkigt att vara sjuk ju..krya på dig..kisses..=)

2009-10-25 @ 17:05:29
Postat av: Anonym

Jag tror det går på rätt håll nu. Har fått kortison mot vätskan, så det ska väl bli bättre. Förhoppningsvis!



Hur går det själv, vännen? Puss & Kram

2009-10-25 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0