I´m so sorry

...att jag ej skrivit. Jag lämnade bort min dator för att den skulle få må lite bättre. Sen så kom jag inte in igår för sidan var segare än segast.

Vad har då skett under helgens gång?

I fredags så var jag på badhuset. Mamma försökte göra kullerbytter under vattnet igen och jag tyckte detta var hur kul som helst.
När det bara var vi i varmvattensbassängen så sa jag att vi skulle ha simtävling. Vi kom fram till att vi bara fick simma bröstsim.
Sagt och gjort, vi började simma efter signalen (som jag gjorde). Jag vänder mitt huvud och tittar på pappa som simmar för kung och fosterland sen fick jag sluta simma. Han såg så rolig ut att jag fick värsta skrattanfallet. Pappa vann och jag avbröt. Tror att mamma också avbröt utav ett skrattanfall.
Hahaha!

Det var verkligen skitkul!

När jag kom hem så gick jag in till Ingela för vi skulle ha en kväll med tjejsnack.
Hon bjöd på middag och jag på efterrätt.
Middagen var ruskigt god. Ytterfilé med potatisgratäng.

Vi satt och snackade över lite vin. Jag visste att Ingela var sugen på att gå ut så jag sa till henne att för min del gör det inget. Vi hade ju bestämt menade hon på men herregud vi bor grannar så vi kan ses när som.

Sagt och gjort. Vi gick in till Tess en runda tills dom skulle åka in till stan.

Gick inte till mig själv och bäddade ner mig och läste en sväng.
(Eftersom jag lämnade min dator så kunde jag inte fördriva tiden med den utan det fick blir läsa och kolla tv under helgens gång)

Lördagen bestod av...hmm... inte en susning. Kommer säkert på det sen. Tror nog att det bara blev en slappedag. Jag minns jag tog en promenad på kvällen.

Söndagen så åkte jag och Ingela in till Väla & Ikea.
Fick presentkort utav min bror och hans familj på Ikea när jag fyllde år så jag handlade nya tallrikar: djupa, flata stora & små.

På vägen hem åkte vi förbi och solade en sväng.

Väl hemma igen så började jag fixa och dona. Dammsugade och hade mig.
Sara hälsade på under eftermiddagen. Vi drack kaffe och spelade skipbo ett antal gånger.
Hon & Nonne kom en sväng på kvällen med. När NOnne blivit hämtad av pappa så blev det skipbospel igen. Hon vann med 4-1 men sen vann jag Yatsy med 3-1. Fick nog yatsy 5-6 gånger. Snacka om flyt =)
Ingela var också här ett par gånger. Massa trevligt hade vi i alla fall. Precis som det ska vara!

Måndagen så var jag i Ängelholm hos Katarina och ventilerade vad som hänt dom två senaste veckorna.
Känns alltid lika skönt. Igår var nog första gången där vi inte var överrens om en sak, men jag gör på mitt sätt. Det är det som känns bäst för mig.

Mötte upp Sara uppe vid solariet sen hämtade vi henns bror och åkte hem till Eva en sväng. Var ute och promenixade med stavarna sen kom Nonne & Sara.
Blev dock inget kortspel, men vi tar igen det en annan dag =)

Idag skulle jag börja med min träning hos sjukgymnasten.
Vaknade i natt att jag hade ont i halsen men tänkte att det går nog över när jag vaknar, men tji fick jag.
Ringde dit och sa att jag blivit sjuk. Hon hörde ju dock att jag lät tjock i halsen.

Antar att jag blivit sjuk för jag sa härom dagen att jag hade flyt eftersom även om jag umgåtts med folk som varit förkylda och haft ont i halsen så har jag inte blivit smittad.

Skickade mess till Ingela och frågade om hon hade ont i halsen. Fick till svar att hon både hade ont i halsen och hade feber.
Så där är ju svaret om vem som smittat mig!!!
Sara var här för en stund sen och hon hade också haft ont, men det gick tydligen över igen. Lyckosten!

Sen en ändring. Skrev ju att Theo går i preeschool, men så var inte läget alls. Han går i riktig skola, reception class på Tufnell park primary school. Där fick jag så jag teg utav Sis.

Nu ska jag läsa tidingen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0