Idag

Somnade kl 06 imorse.
Det känns nu för jag är seg.
Saknade är stor efter min farmor.
Det är något som jag får leva med. Försöka leva med.
Ibland så vill man inte tro på att hon inte är med oss här längre.
Många gånger har jag tänkt att jag ska ringa henne och höra hur allt är eller skicka ett vykort när man är någonstans.
Men man kommer på att hon finns inte här längre. Dock finns hon ju kvar i våra hjärta.

Igår kväll så blev jag bjuden på middag hos familjen Azar. Det blev en helt otroligt god förrätt. Där var räkor, kräftor, krabba och tonfisk i som var blandat i en helt underbar goja.
Huvudrätt var ytterfilé i en gratäng, ris och brysselkål.
Till efterrätt skulle vi ha äppelkaka, men det var ingen som orkade.

Vi spelade Wii. Så jäklar skoj var det.
Provade golf, baseboll, tennis & boxning.
Efter att ha gått 3 ronder så var jag helt svettig. Gud alltså..haha..Ruskigt kul. Det kommer vi säkerligen göra igen =)

Fick ett kort utav min syster på Théo:



Pajasen där =)
Saknar honom så!

Idag händer det inte så mycket alls. Blir nog bara en soft hemmadag.

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0