Måndag

Åkte in till Ängelholm. Först ÖB och handlade lite saker där.
Vidare till Maxi och köpte ett par stövlar.



För knappt en månad sen så köpte jag ju en tunika. Idag när jag kom hem så skulle jag prova den tillsammans med matchande stumpbyxor och mina nyinköpta stövlar.
Till min fasa var tunikan sönder. Jag har använt den en gång. Så typiskt. En snodyr så går den sönder efter en gång.
Ringde dit där jag köpt den så det var inga problem att komma in med den.
Saken är den att jag ska ju ha den på torsdag när jag till Rosa Bandet Galan.
Kanske pappa och jag kan köra inom och byta när vi varit på Spenshult på torsdag.
Annars så tar jag bussen in i morgon. Jag det märker jag ju.

Sista anhalten idag var på Allköp här hemma. Nu är jag färdigshoppad så det räcker och blir över.

Har ätit middag och nu ska jag sätta mig i soffan under filten och läsa min bok.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0