Självporträtt

Min systerson, Théo, har precis börjat skolan (preschool)och som alltid ska man rita av sig.
Här är Théo snart 5 år.

Här har han skrivit:
Théo, this is my face

Han är så duktig så=) Jag är en stolt moster!

Likadant när jag var och skulle passa Malou, min brors lilltjej som är 7 år. Hon har precis börjat ettan och lärt sig läsa.
Hon skulle läsa för mig när hon gosat ner sig i sängen. Herregud så duktigt hon var!
Fast hon erkände att hon kunde den boken utantill. Vi tog en annan bok som hon bara läst två gånger, men det gick jättebra där med.
Ringde upp farmor så hon också fick höra. Stora tjejen! Så stolt så är faster!



Här har vi honom, skolkillen Théo, som sitter och gör sina läxor. Väldigt koncentrerad!
Snygg tröja har han ju med..hihi...Jag som gjort den till honom =)

Ha en underbar dag, puss & kram


Kommentarer
Postat av: mamma mia

det ar inte pre-school, dar slutade han maj. Han gar riktig skola, reception class pa tufnell park primary school, londres. x

2009-10-12 @ 11:06:43
Postat av: Anneli

Okej ska ändra det =) x

2009-10-13 @ 12:54:31
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0