Spenshult besöket

Det blev ingen ny medicin för min del. Inte än i alla fall eftersom jag både har gammal vätska i vänster lunga och ny vätska i höger.
Det måste får gå bort utav sig själv innan man ens börja behandla.

Ska röntga lugnorna igen om 3 månader. Har det inte försvunnit då så får dom göra en utredning om varför jag har vätska.
Där efter blir det ett återbesök där uppe igen.

Vaccinet ska jag INTE ta. Han sa till mig att det är ju inte bra eftersom jag inte är frisk ännu.

Diabetes har jag inte heller =) Sockerprovet visade inget idag. Jävla läkare på akuten i lördags.
Igår när jag var hos min kurator så berättade jag för henne och hon visste vem han var och han jobbade på neurolgen.

Läkaren vi hade var riktigt tokbra. Förklarade bra så man fattade osv.

Nu ska jag vila mig lite hade jag tänkt innan Jasmin kommer och sen bär det av igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0