Utgången & dagen idag

Sara kom o hämtade mig och vi körde in till Mona för att sen åka till Schlagerbaren. Det var riktigt skoj där.
Prebens Pågar spelade och det gjorde dom grymt bra.
Drack vinet sen blev det inget mer alls. Man är ju inte "ung" längre..hihi..sp man behlver ju inte överdriva. Nu talar jag bara från mig egen sida.

Var inte hemma förrän klockan va tjugo i fyran. Innan jag & Sara kom hem så fick vi skjutsa dom andra som var med dit dom skulle.

På vägen hem till mina föräldrar körde jag inom Monica och snackade med henne & Sigge.

Zack han blev såå glad när jag kom hem till dom. Mamma & jag körde vidare till den bästaste.
Fick fika, daimtårta & kaffe. Mums!
Stannade i typ 1.5 h sen bar det av till Spången igen.

Nu blir det middag här och sen vet jag icke så mycket mer vad som ska ske.

Tjinglong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0