Vilken kväll

Jisses så roligt vi hade, jag & Proppan!
Vi satt dock ett x antal mil i från varandra, men det hindrar inte oss till att ha skoj.

Jag satt här och skrattade så tårarna rann och krampen infann sig i magen.
Sofi hon dog hela tiden av skratt. Tur hon kom tillbaka till mig hela tiden. Annars hade det ju varit sorgligt.

Tack finaste du för en kanon kväll♥

Idag händer det faktiskt inget alls. Blir inte att jag följer med ut.
Ska ju iväg i morgon till bästaste Cattie, så jag är hellre pigg, frisk och kry då.

Jag sparar det till en annan gång i stället.

Har inget planerat idag. Känns faktiskt skönt att ta dagen som den kommer.
Längtar dock tills jag ska börja jobba. Allt ska blir klart sen så. Ska blir kul & jävligt intressant. Nu kommer jag inte ha med killarna att göra utan vara på kontoret till en början. När jag kommer upp i timmar så får jag börjar så smått med dom. Ska bli skitspännande =)


Min älskade systerson Théo i sitt klassrum.
Han fick veckans "Well Done" award, men blev alldeles för blyg att hämta den.
Han har inte bara stolta föräldrar utan även en väldigt stolt moster. Önskar att jag kunde var med honom och se hur duktig han är.

Det var allt för nu.

På schemat nu står: dammsugning

Ha en bra lördag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hahahahahahahaha, ohhhhhhhhhhhhhh!! Du måste lägga in en bild på HAN!

2009-10-17 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0