Fredag

I dag är det bättre. Lite luddig i knoppen och tung i kroppen, men jag vet att det kommer bli en bra dag.
Blir dock lite, lite rörd när jag tänkte tillbaka på kvällen i går.

Jag är väldigt förväntansfull hur det ska vara på första dagen på jobbet efter 2 år och 7 månader hemma och sjukskriven. ÄNTLIGEN!!!!

Även om detta jobbet inte är något för min kropp som vill jag verkligen prova. När jag berättar det för folk så tycker dom nog att jag är lite ding dong som gör det fast jag vet att det icke går, men jag tycker att man måste prova sig fram först och främst innan jag vet till hundra procent.
Vet i och för sig hur det var när jag jobbade i både London och här hemma, men det var som sertivtris. Då var jag inte så sjuk som nu och detta är annorlunda. Jag får testa mig fram där vad jag klarar och ej klara.

I vilket fall som helst så komemr det bli superkul =)

Maria & Theo kommer dit i eftermiddag och sen vi ska in till Ängelholm. Ska eventuellt fika med vår farbror.
Vi får se vad som komma skall.

Ha en bra fredag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0